Serial 1 Forum banner
21 - 32 of 32 Posts
tak, nie, podniesienie wysokości położenia uchwytu jest więcej niż trudne. Elementami ograniczającymi są długość przewodów hamulcowych i sposób ich poprowadzenia. Właśnie spędziłem kilka godzin na zmianie kierownicy Cty-S. Wymagało to części od TRP (producenta hamulców) i umiejętności zdobytych przez 30 lat w branży rowerowej, motocyklowej i elektrycznej.

Jeśli Serial1 miałby opcję różnych kierownic z wewnętrznym prowadzeniem przewodów, wszystko, czego potrzeba, to para złączy do przewodów TRP (do przewodu 5 mm), nowe oliwki i kolce oraz dodatkowy przewód 5 mm, aby uwzględnić dodatkową odległość wewnątrz różnych kierownic. Jest wystarczająco dużo miejsca na przewody sterujące do systemu Brose upchane w kierownicy, o ile kierownice nie różnią się znacznie, jak w przypadku ich projektu Chopper. Najważniejszym ograniczeniem w zmianie kierownicy jest wewnętrzne prowadzenie przedniego przewodu. Przeprowadzając go przez rurę sterową i nakrętkę gwiazdkową, musi być poprowadzony przez mostek i kierownicę. Gdyby mostek miał otwór wyjściowy pod spodem, przewód mógłby być poprowadzony na zewnątrz, a następnie odsłonięty jak w innych rowerach.

Wyobrażam sobie, że Serial1 doświadcza ograniczeń produkcyjnych w taki sam sposób, jak inne branże. Nawet gdyby zaprojektowali i przetestowali komputerowo nową kierownicę, czas realizacji produkcji wyniósłby 9-12 miesięcy. Projekt, nad którym pracuję z ustalonymi komponentami, który nie wymaga testów, ma przewidywany czas dostawy wynoszący 24 miesiące. Klient zapytał, czy $$$$ nasmaruje koła, to przedmiot o wartości 2 milionów dolarów, a prawdopodobna przyspieszona dostawa wyniosłaby 22 miesiące... bez gwarancji.

Później w ten weekend lub na początku przyszłego tygodnia zamieszczę zdjęcia tego, co zrobiłem ze swoim, aby umożliwić montaż kierownicy Surly Moloko.

Miłej jazdy.
Czy masz już zdjęcia tych nowych kierownic?
 
Wymieniłem kilka e-maili z Serial One na ten temat. Powiedzieli, że nie możemy tego zrobić i zasugerowali, żebym zapoznał się z rozszerzeniami kierownicy. Zrobiłem to i niedawno opublikowałem "rozwiązanie"
Dlaczego nie można kupić przedłużacza kierownicy? Zamontuj go w miejscu kierownicy S1 na szyi, a następnie zamontuj do niego kierownicę S1, aby uzyskać potrzebne podniesienie? Jedynym problemem jest to, że kabel może nie sięgnąć.
 
Czy masz już zdjęcia tych nowych zamontowanych kierownic?
Dlaczego nie możesz kupić przedłużki kierownicy? Zamontuj ją w miejscu kierownicy S1 na szyi, a następnie zamontuj do niej kierownicę S1, aby uzyskać potrzebne podniesienie? Jedynym problemem jest to, że kabel może nie sięgnąć.
Kable są wewnętrzne
Czy masz już zdjęcia tych nowych zamontowanych kierownic?
Image

Image

Image

Image
 
Przesunięcie podkładek zestawu słuchawkowego to pierwszy i najprostszy sposób na modyfikację wysokości kierownicy. Lub aby podnieść kierownicę w rowerze, najpierw poluzuj śruby, które ją trzymają. Następnie podnieś kierownicę i dokręć śruby z powrotem. Upewnij się, że kierownica jest na wygodnej dla Ciebie wysokości przed jazdą. Mam nadzieję, że okaże się to przydatne.
 
Istnieje wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę podczas regulacji wysokości kierownicy w rowerze górskim. Najważniejszym krokiem jest ustalenie, czy Twój rower ma wspornik kierownicy bezgwintowy czy gwintowany. W przypadku bezgwintowych zestawów słuchawkowych do rowerów górskich: Używając podkładek do kierownicy, które masz pod ręką, dodaj tyle, ile potrzebujesz i mieszaj i dopasowuj podkładki według własnego uznania. Możesz dostać zestawy podkładek o różnych rozmiarach od 3 mm do 20 mm. Nie wybieraj po prostu losowej podkładki; wypróbuj kilka, zanim zdecydujesz się na wysokość, która najbardziej Ci odpowiada.
 
Cześć, czy jest sposób na podniesienie kierownicy? Pochylam się za bardzo do przodu i to nie jest wygodne.
Cześć - Właśnie kupiłem Rush/Cty i jestem bardzo nowy na tym forum. Chciałbym również podnieść kierownicę, ponieważ obecna kierownica za bardzo obciąża moją szyję i ramiona. Przeczytałem forum i, szczerze mówiąc, nie widzę tutaj rozwiązania "home run". Czy znalazłeś rozwiązanie; czy nadal szukasz sposobu na podniesienie kierownicy?
Jeff
 
Nie chcę odbierać możliwości dystansowania. Mieszkam w okolicach Chicago i zadzwoniłem do 5 lub 6 doświadczonych warsztatów naprawy rowerów elektrycznych, z których niektóre są również sprzedawcami Serial 1. Wszystkie oprócz jednego powiedziały mi, że nie dostosują kierownicy w nowym rowerze, ponieważ stanowi to dla nich zbyt duże ryzyko w odniesieniu do odpowiedzialności za produkt i braku wsparcia ze strony centrali. Serial 1 nie zapewniłby im wsparcia w zakresie utrzymania gwarancji na rower, co oznacza, że warsztat rowerowy byłby zdany na siebie, gdyby coś nie zadziałało. Jeden sklep powiedział, że za wymianę kierownicy i ponowne okablowanie zażąda około 700 dolarów. Jednak jeden sklep z rowerami elektrycznymi powiedział: "Jasne, spróbuję, bez obietnic". Niedawno założyłem na rower chwyty kierownicy Trek za 40 dolarów, co bardzo pomogło mi w komforcie, ale nie jest to ostateczne rozwiązanie podnoszące kierownicę.
 
Widzę, że Serial1 wymienił na swojej stronie internetowej następujące części:
WSPORNIK KIEROWNICY Z GÓRNĄ ZATYCZKĄ S/M 80 $
ŚRODKOWA PODKŁADKA DYSTANSOWA 10 $

Jeśli jesteś właścicielem roweru z ramą L/XL, wspornik kierownicy jest znacznie dłuższy niż ten dla ram S/M. Jeśli zamienisz wspornik kierownicy L/XL na wspornik S/M, w przewodach hamulcowych i przewodach może powstać wystarczająco dużo luzu, aby umożliwić włożenie co najmniej jednej, a może dwóch podkładek dystansowych. Ale może nadal nie być wystarczającej ilości rury sterowej, aby umożliwić włożenie jakichkolwiek podkładek dystansowych. Jednak skrócenie wspornika kierownicy nadal stworzyłoby bardziej wyprostowaną pozycję podczas jazdy. Pytanie brzmi, czy zrobiłoby to wystarczającą różnicę, aby było warte kosztu?
 
Całkowicie rozebrałem rower, aby zamontować nowe stery, regulowany wspornik kierownicy i kierownicę typu cruiser, aby zapewnić mojej mamie bardziej wyprostowaną pozycję podczas jazdy - zobacz mój wątek na ten temat.

FYI - Oryginalne stery są produkowane przez FSA i wykorzystują ich system ACR. Wspornik kierownicy jest następnie dopasowany do podkładek sterów i ma możliwość poprowadzenia przewodu przedniego hamulca przez górę, czego wymaga standard ACR. Możesz kupić zestawy podkładek FSA ACR, ale wspornik kierownicy z fabryki jest już ustawiony w najwyższej pozycji na rurze sterowej, więc ta opcja jest niemożliwa, ponieważ byłoby niebezpiecznie iść wyżej.
 
21 - 32 of 32 Posts